משרות אחרות

מנהל/ת חטיבת שירות לקוחות

לארגון ממשלתי באיזור ירושלים דרוש/ה מנהל/ת חטיבת שירות לקוחות 

תיאור:
הובלת תחום התמיכה והשירות דרוש מנהל חטיבת שירות לקוחות, התפקיד כולל ניהול של שלושה צוותי עובדה בהם כ-30 נותני שירות.
צוותי תמיכה ללקוחות חיצוניים במערכות מבאת ורישוי זמין, מתן מענה לגורמי חוץ על מנהל החטיבה להוביל, לקד ולפתח את מערת התמיכה והשירות של, להנחיל נהלי עבודה מסודרים ולפתח את תחום השירות בהתאם לסטנדרטים הממשלתיים, לנתח את נתוני פעילות החטיבה ולפעול לשיפור, להגדיר אמנת שירות, לבחון ולשפר את איכות השירות, להכין תכניות עבודה ולעקוב אחר מימוש, ליזום שיפורים במערכות המקוונות ובמערכות התומכות על פי צרכי העולים מהשטח ובכפוף להנחיות הממונה.

למה אתם מחכים? שלחו קורות חיים!:)