סיסטם ותשתיות

HELPDESK

לארגון פיננסי מוביל בתל אביב דרוש/ה HELPDESK תומך טכני במרכז תמיכה:

לתמיכה טכנית בציוד מחשוב ובמערכות הפעלה, בתפעול יישומים ואפליקציות בנקאיות , יישומייMS Office, מערכות תקשורת ותמיכה מרחוק.
קבלת פניות באמצעות מערכת ממוחשבת או בטלפון וטיפול בהן בהתאמה.

בעל ידע מוכח במערכות הפעלה WINDOWS (כולל SERVER)
ידע מוכח ביישומי MS OFFICE
ניסיון בעבודה עם VMWARE
ניסיון בניהול משתמשים ב AD
ניסיון בתמיכה בציוד רשת ומדפסות
הכרות עם מערכות ניטור ושליטה מרחוק
הכרות עם מערכות NAC
ניסיון בעבודה במרכז תמיכה של שנתיים ומעלה
יכולת קליטה ולימוד מהירה, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש ויכולת הבעה טובה, יכולת עבודה עצמאית תחת לחץ וריבוי משימות ויכולת עבודה בצוות

יתרון לבעלי:
תעודת הסמכה בניהול רשתות/ואו בתחום דומה
תואר אקדמאי
א-ה 07:30-16:30 לעיתים נדרש לעבוד מעבר לשעות העבודה המצוינות וכן בימי שישי 13:00- 07:30

למה אתם מחכים? שלחו קורות חיים:)